Kindle Paperwhite je nejnovější specializovaný e-reader Amazonu. Vydáno loni v říjnu v USA a před několika dny na mezinárodní úrovni, Paperwhite se odlišuje od páté generace Kindle svou vlajkovou lodí: vestavěným světlem, které umožňuje ostrý černý na bílém kontrastu za jasného slunečního světla nebo tmy. Na jednu z nich jsem dostal ruce o Vánocích a po 30 dnech používání mám nějaké reakce - většina z nich je pozitivní. Celkově jsem s touto verzí Kindle velmi spokojený za to, co umí nejlépe. Ale s Kindle Fire HD na trhu, je těžké nevidět některé oblasti, kde Kindle Paperwhite a další E Ink-based čtečky Kindle jsou trochu krátké. Přečtěte si o plné recenzi na Amazon Kindle Paperwhite.

důkladný přehled a fotografie Amazon Kindle Paperwhite

Funkce a technické specifikace

• Vestavěné světlo rovnoměrně osvětluje obrazovku, aniž by svítilo přímo ve vašich očích. Inkoustový displej umožňuje čtení za jasného slunečního světla (bez oslnění) Odhadovaná výdrž baterie 8 týdnů (na základě 30 minut čtení za den, bezdrátové připojení vypnuto a světlo při nastavení 10) Váží 7,5 unce, asi 1/3 palce tlusté zóny TapEasyReach pro čtení jednou rukou 2 GB úložiště pojme až 1100 knih (plus cloudové úložiště zdarma pro veškerý obsah Amazonky).

Rozbalením Kindle Paperwhite jsem byl překvapen, když jsem zjistil, že zařízení již bylo synchronizováno s mým účtem Amazon, takže všechny mé knihy a informace o účtu (včetně mých informací o Facebooku…) již tam byly. Díky tomu byl e-reader nastaven do úplného vánku - všechno, co zbylo, bylo nastavení mého bezdrátového připojení. Povinný průchod trval jen pár minut a rychle mě seznámil s uživatelským rozhraním Kindle.

Ovládací prvky a rozhraní Kindle Paperwhite se skládají z kapacitní dotykové obrazovky, tlačítka spánku / napájení a portu microUSB a to je vše. Navigace se provádí dotykem a gesty, včetně dvoubodových více dotykových gest, přejetím prstem po rolování a dlouhým stiskem pro kontextové nabídky. Když čtete knihu, existuje několik zón klepnutí. Největší je v „další“ zóně stránky, která zabírá velkou část pravého dolního kvadrantu. Menší zóna je na levém okraji, což vám umožní vrátit se zpět na stránku. Klepnutím na horní část zobrazte nabídku. Stránky můžete otáčet také přejetím doleva a doprava.

easyreach zapalovat

Kindle Paperwhite: Co je Groovy

Funkce, díky kterým je Kindle Paperwhite skvělým zařízením, jsou většinou stejné jako funkce, díky nimž jsou všichni čtenáři Amazon Kindle nejlepší na trhu. Amazon však učinil řadu vylepšení svého výherního designu, včetně osvětlení jmenovky, které umožňuje ostřejší kontrast a čitelnost v jakémkoli prostředí, úhlednější tvarový faktor a osminýdenní výdrž baterie.

Funkce Kindle

Přestože nejsou exkluzivní pro Kindle Paperwhite, funkce Kindle, které zvyšují zážitek z elektronické knihy, jsou definitivním bodem prodeje. Vestavěný obchod Kindle Store usnadňuje nalezení nového obsahu a zcela odstraňuje potřebu připojit zařízení k počítači. Synchronizuje se také s veškerým obsahem Amazonu v cloudu, což znamená, že si můžete knihu koupit pomocí telefonu nebo počítače a bude k dispozici na vašem Kindle automaticky (což je dobrý důvod, abyste se neobtěžovali 3G verzí) .

Kindle Paperwhite Amazon Kindle Store

Kromě zážitků z nakupování si užívám také nabídku Přejít na, která vám umožní prozkoumat obsah knihy po částech, jako jsou kapitoly, obsah, stránky a umístění a další části knihy.

menu Jdi na umožňuje snadnou navigaci v zapáleném papíru

Schopnost změnit velikost písma a řádkování je další vynikající, byť základní vlastnost. Můžete si dokonce vybrat ze šesti různých písem, včetně oblíbeného Helvetica.

Změna písma, velikosti, mezer a okrajů Paperwhite

Záložky, zvýraznění a psaní poznámek je také velmi pěkné. Záložku můžete uložit klepnutím na pravý horní roh stránky. Chcete-li si dělat poznámky, můžete zvýraznit slovo nebo pasáž a vybrat si z kontextového menu. K dispozici je také vestavěný slovník, vyhledávání na Wikipedii, integrace na Facebooku (v případě, že chcete sdílet inspirativní pasáž) a funkce X-Ray. Kindle X-Ray, který je exkluzivní pro zařízení Kindle, vám ukáže „Kosti knihy“, jako jsou biosy postav, pasáže související s daným tématem a další poznámky k postýlkám. Ještě jsem nečetl knihu, která měla rentgenový obsah, takže nemohu komentovat její užitečnost.

interakce s zapáleným obsahem od paperwhite

Další jemnou, ale užitečnou funkcí je indikátor průběhu čtení ve spodní části obrazovky. To vám řekne, jak daleko v knize jste, stejně jako odhad, jak dlouho to bude trvat, než budete hotovi čtení kapitoly, na základě toho, jak rychle obvykle čtete. (Poznámka: Metriky používané algoritmem, který vypočítává vaši rychlost čtení, jsou uloženy pouze ve vašem zařízení. Nejsou nahrány na servery Amazonu, takže se nemusíte obávat, že Jeff Bezos vás vydírá svými metrikami čtení. , čtenář rychlosti.)

Průběh čtení Kindle

Další novinkou představenou společností Kindle je WhisperSync. Tím se synchronizuje umístění vaší stránky na všech vašich zařízeních. Pomocí smartphonu si můžete přečíst několik stránek v sběrnici a poté si vyzvednout Kindle doma a vyzvednout, kde jste skončili.

To jsou hlavní body. Existují různé další sundries, které zvyšují zážitek ze čtení a správy obsahu na Kindle, z nichž žádný se nezdá být zbytečný nebo rušivý.

Inovativní osvětlení

Když se podíváte na obrazovku počítače nebo podsvícený tablet, v zásadě zíráte na žárovku několik hodin najednou. I když není žádná tvrdá věda, že by upřený pohled na zářící obrazovku ve tmě způsobil trvalé poškození, dost uživatelů si stěžovalo na „oční okolí“, aby se z něj stal svět domácnosti. Kindle Paperwhite se pokouší zmírnit napínací účinky zírání na osvětlenou obrazovku pomocí patentovaného zabudovaného světla, které není podsvícením. Místo toho je světlo distribuováno po povrchu obrazovky pomocí „nanoimprintovaného světelného průvodce“, který překrývá čtecí plochu, takže světlo svítí spíše na obrazovce než na tváři.

zapálit jedinečnou technologii předního světla

Ve srovnání s neosvětlenými Kindles, které vyžadují externí čtecí světlo, je vestavěné osvětlení zřejmým přínosem. Ve srovnání s obrazovkou tabletu je však rozdíl jemnější. Stále to není tak přirozené jako čtení vytištěné stránky, ale nastavení jasu pomáhá vylepšit intenzitu podle vašich představ. Přestože Amazon doporučuje vyšší nastavení pro denní a světlé místnosti, raději nechám jas ve všech nastaveních co nejvíce potlačit. Líbí se mi tolik osvětlení, abych mohl číst text, aniž bych ztratil dráždivý vzhled E inkoustu. Ale pokud se vám líbí ostrý černý text na nedotčeném bílém pozadí, v každém případě zvedněte ten jas - to nedostanete od žádného jiného inkoustového zařízení Kindle E, ale od Paperwhite.

Celkově jsem vykopal vestavěné světlo Paperwhite. Na rozdíl od některých chytrých telefonů je nejnižší nastavení natolik slabé, aby bylo možné číst v posteli s rozsvícenými světly bez rozsvícení celé místnosti.

Handy Form Factor

Toto je moje nejoblíbenější část Kindle. Může to znít hloupě, ale velkým důvodem, proč se vyhýbám čtení určitých knih, je nepříjemnost aféry - udržování mé stránky, její držení otevřenou a podepření na čitelné pozici, pokud se skláním nebo na ploše. Když přijde na čtení nějaké knihy s výraznou patou, jsem jako „před“ chlap v infomercialech, který nemůže otevřít krabici mléka, aniž by namočil můj svetr a zapálil závěsy. Směj se, jestli chceš, ale vím, že nejsem jediný.

Líbí se mi zapálení více než mám rád skutečné knihy

Bibliophiles mě zlobí za to, že jsem to řekl, ale Kindle Paperwhite je obrovským vylepšením v tištěné knize. Čtenářská oblast je o velikosti brožované nové stránky a zbytek je sotva tam. Je tenká jako tužka a lehká jako peří, což usnadňuje vklouznutí do kapsy nebo vhození do tašky. Dokonce i s pouzdrem na to, Paperwhite může být držen jednou rukou a stále nechat palec volným otáčet stránky (což lze udělat bez přejetí). Když držím Paperwhite v ruce v temné místnosti, stěží si uvědomuji něco jiného než slova, která čtu. A to je místo jakéhokoli multimediálního zařízení.

zapalovat paperwhite tloušťka

Epická výdrž baterie

Vlastnil jsem Kindle Paperwhite 30 dní a účtoval jsem ho pouze jednou. To je pěkná změna tempa ve srovnání s mým iPhone, který obvykle potřebuje poplatek od 6:00. To je plachý z osmi týdenní výdrže baterie inzerované Amazon. Odhad životnosti baterie na osm týdnů předpokládá 30 minut čtení denně, bezdrátové připojení vypnuto a nastavení jasu 10, což neodpovídá mému použití. Všimněte si, že nastavení jasu 10 není nikde blízko úplného výbuchu - úroveň jasu Paperwhite je v rozmezí 0 až 24, takže nastavení 10 je těsně pod polovinou plného jasu. Jak už bylo řečeno, nikdy to nemusím dočerpat tak vysoko, abych mohl číst.

Pokud jde o vypnutí bezdrátového připojení, nemyslím si, že by stálo za to vytěsnit několik dalších dní výdrže baterie. Kindle tráví většinu času spaním, během kterého spotřebovává téměř žádnou energii baterie bez ohledu na to, zda je WiFi zapnuto nebo vypnuto.

V okolí domu je výdrž baterie výhoda. Ale na silnici by téměř nekonečná výdrž baterie Kindle byla darem boha.

Nemusíte kupovat amazonovou nabíječku

PS Amazon Kindle Paperwhite se nedodává s nabíječkou USB pro nástěnný adaptér. Dodává se s kabelem USB na microUSB, který můžete použít k připojení k počítači nebo jiným adaptérem na zeď, který již máte. Používám svůj nástěnný adaptér pro iPhone a funguje to dobře. Paperwhite se také může nabíjet z USB portu počítače.

Zdarma Kindle knihy

Když si zakoupíte zařízení Amazon Kindle, kupujete do rodiny služeb dostupných pouze majitelům Kindle. To je součást důvodu, proč jsem si koupil Kindle. Od svého vydání jsem na svém iPhonu používal aplikaci Kindle a dokonce i tu a tam jsem si kupoval knihy Kindle. Ale jako uživatel aplikace Kindle nemáte mnoho dalších výhod, které získáte jako majitel zařízení Kindle v dobré víře. Tyto funkce jsou společné všem majitelům Kindle, ať už vlastníte starší generaci Amazon Kindle, Kindle Paperwhite nebo Kindle Fire. Výhody, které mi prodaly, jsou dva způsoby, jak získat zdarma knihy Kindle:

• Půjčovací knihovna vlastníků Kindle - Tato bezplatná služba vám umožňuje „půjčit si“ určité tituly zdarma ke čtení na vašem Kindle. V současné době půjčuje knihovna více než 250 000 knih. Můžete si ji vyzkoušet najednou, a pokud knihu ponecháte na neurčitou dobu, nebudou vám účtovány žádné poplatky ani pokuty. Mnoho titulů je to, co byste očekávali od bezplatného výběru, ale existují i ​​některé užitečné čtení, jako je řada Harry Potter a Hunger Games. (Vyžaduje členství Prime) Knihy Kindle z místní veřejné knihovny - Kromě půjčovací knihovny vlastníků Amazon Prime Kindle můžete také získat knihy Kindle zdarma z vaší knihovny. Dříve jsem napsal tutoriál o tom, jak se podívat na bezplatné zvukové knihy a elektronické knihy z vaší místní knihovny pomocí OverDrive. Některé knihy nabízené knihovnou však mohou být k dispozici pouze pro zařízení Kindle (jak jsem osobně objevil).

Kindle Paperwhite: Co chybí

S Kindle Paperwhite je velmi málo, že považuji za vadu designu. Nevýhody, s nimiž jsem se setkal s Paperwhite, se objeví pouze při porovnání s jinými zařízeními, jako je Kindle Fire HD nebo předchozí verze Kindle. Vidím to spíše jako výběr designu než nedostatky. Kindle Paperwhite je úzce přizpůsobené zařízení a právě zde leží velká část jeho síly. Přesto, v závislosti na tom, za co si vážíte svého Kindle, můžete být zklamáni tím, co provedlo řez.

Existují reklamy

Amazon Kindle Paperwhite se speciálními nabídkami (119 $) stojí o 20 dolarů méně než Amazon Kindle Paperwhite bez zvláštních nabídek (139 $). Pokud se rozhodnete pro verzi podporovanou reklamami (stejně jako já), uvidíte reklamy na uzamčené obrazovce a na spodní části domovské obrazovky Kindle. Během čtení nebo prohlížení obsahu se reklamy nezobrazí.

zapálit paperwhite nabídky nejsou tak otravné

Z velké části jsou reklamy relevantní (většinou knihy, jak si dokážete představit) a low-key. Měl jsem příležitostnou reklamu bez knihy, jako je reklama na holicí strojek Panasonic. Ale nebylo nic, čeho bych se do rozpaků nechal, aby někdo viděl ležet na mém konferenčním stolku.

kindle paperwhite nabízí reklamní bannery na domovské obrazovce

I přes to, jak jsou reklamy nepříjemné, si myslím, že 20 USD je malá cena, kterou zaplatíte za zařízení bez reklam. Po silnici mohu litovat, že jsem nevybíjel peníze navíc. Ale prozatím jim to opravdu nevadí. Mám pocit, že nabídky mě ve skutečnosti mohou nasměrovat k knize, kterou chci číst.

E Inkoustová dotyková obrazovka zvykne

Slavná skleněná kapacitní dotyková obrazovka na iPhone a iPadu mě nesmírně zkazila. Pokud je navigace a psaní na zařízení iOS stejně hladké jako sklo, pak to samé na Kindle Paperwhite je trochu spíš jako plazení po písku. Při procházení obsahu na Paperwhite často narazím na chybějící nebo fatfingering, zatímco v aplikaci pro iOS Kindle nikdy tento problém nemám. Nezbytně pomalejší obnovovací frekvence na E inkoustové obrazovce Kindle také dává zřetelný pocit zpomalení a necitlivosti ve srovnání s tradičním dotykovým displejem tabletu. „Blesk“, který vidíte vždy, když se obnoví obrazovka E Ink, také zpočátku bliká.

Kromě nízké přesnosti existuje jen malá zpětná vazba ohledně toho, co tlačíte. Přestože Paperwhite používá známé pohyby švihnutím a dlouhé lisy, nedostanete plynulé rolování a přechody, které vám pomohou zůstat při orientaci při používání tabletu. Například při stránkování ve formátu PDF na Kindle snadno ztratím své místo, protože pozice čtení „skočí“ dolů po kusu, než aby se posunula nahoru jako přejetím prstem nahoru.

paperwhite se netýká časopisů a pdf

To je, samozřejmě, omezení technologie a ne designu. Uznávám, že jsem trochu nespravedlivý, protože porovnání dotykové obrazovky tabletu s dotykovou obrazovkou e-readeru je stejné jako jablka vs. pomeranče. Neměl jsem příležitost vyzkoušet žádné jiné čtečky inkoustu E, takže nemám příliš přehled o tom, jak Paperwhite srovnává s tím, Nook.

Navzdory tomu všemu řeknu, že dotykový displej Kindle Paperwhite je vhodný pro jeho primární použití. U knihy Paperwhite byste většinou měli číst texty o délce knihy, stačí otočit stránku každých několik minut a přidat záložku. Nebudete klikat na hypertextové odkazy nebo hrát hry na Paperwhite, takže nedostatek citlivosti není velkou nevýhodou. Ale pro zvýraznění a psaní poznámek řeknu, že iPad nebo Kindle Fire by pravděpodobně byly lepší zařízení.

Osvětlení Paperwhite není dokonalé

První kritici poukazují na to, že osvětlení na Paperwhite není dokonale rozloženo, o čemž svědčí stínovaná sekce blízko spodního okraje. Můžete to dokonce vidět na vlastních produktových fotkách Amazonu. Všiml jsem si to, ale to mě neznepokojuje, ani není tak dramatické na mém Kindle. Možná přijali opatření, aby to opravili v pozdějších výrobních modelech.

zapálit paperwhite osvětlení problémy nejsou tak výrazné v pozdějších výrobních zařízeních

Žádný zvuk

Předchozí verze Kindle byly dodávány s konektory pro sluchátka a / nebo reproduktory, které vám umožní poslouchat zvukové knihy nebo používat funkci převodu textu na řeč pro čtení tradičních knih Kindle nahlas. Paperwhite nemá žádnou funkci. Pokud jste v minulosti milovali funkci Kindle pro převod textu na řeč, bude vám na Paperwhite chybět.

kindle paperwhite nemá audio port

Časopisy, soubory PDF a webové stránky nevypadají skvěle

Kindle Paperwhite je určen pro čtení textu. Můžete se přihlásit k odběru časopisů nebo procházet soubory PDF na svém E Ink Kindle, ale tato zkušenost opravdu chybí. S iPadem získáte plnohodnotný barevný zážitek se schopností plynulého přiblížení a oddálení a posunutí kolem stránky, abyste získali plnou vizualizaci rozložení stránky. Ale s Kindle jsou všechny pokusy o grafický design ztraceny. Snažil jsem se číst PDF Smart Computing na svém Kindle Paperwhite a nemohl jsem číst text bez přiblížení. Stránky se rozbily na tak zvláštních místech, že jsem zjistil, že je obtížné číst prostřednictvím dvoustránkového šíření, aniž bych se rozptyloval. nebo frustrovaný.

Tam byl dokonce bod, kdy Kindle došel paměť a zavedl mě z PDF úplně.

LOW MEMORY vybranou položku nelze otevřít. vaše vzteky nemají dostatek paměti

Podobně má Kindle Paperwhite vestavěný experimentální webový prohlížeč. Ale opravdu to nestojí za váš čas. Stránky se vykreslují velmi podobným způsobem a navigační odkazy a nabídky nejsou příliš přesné ani intuitivní.

zapálit paperwhite experimentální prohlížeč v akci

Považuji to však za malou nevýhodu. Kdybych si chtěl prohlížet plně barevné stránky s krásnou grafikou HD a scintilačními vzory, koupil bych si Kindle Fire nebo iPad. Zobrazování PDF, obrázků a časopisů se podobá druhému jazyku Kindle Paperwhite. Koupil jsem si Kindle Paperwhite, abych četl romány, a ten úkol plní plynule.

Závěr

Jako e-reader je Kindle Paperwhite vynikajícím zařízením. Funkčnost, velikost a cena je srovnatelná s funkcí Nook Simple Touch s GlowLight, ale je podporována nezastavitelnou silou, která je rozsáhlou sadou služeb Amazonu, včetně výhod Prime. Ve srovnání s jeho současníky Kindle, zda je pro vás Kindle Paperwhite lepší, než řekněme, Kindle Fire je na vašich potřebách. Paperwhite je nejvhodnější pro čtení a je to nejlepší Kindle zařízení pro tuto práci. Ale pokud očekáváte funkce procházení webu, aplikace nebo multimédia, Paperwhite bude bolestně zklamat. Rozhraní není zdaleka tak hladké jako tablet, ale pro čtení bez rozptylování svítí Kindle Paperwhite.

Vlastníte Paperwhite nebo jiné zařízení Kindle? Sdělte nám své připomínky, reakce a zkušenosti v komentářích.